21 Ekim 2011 Cuma

Tatsızlık çıkmasın

- Abi, sürekli senin eve giren hırsızlar var ya, polis yerlerini tespit etmiş, birazdan operasyon yapacak evlerine.

- Hay Allah.

- Noldu abi?

- Hayır, yakalasan nolcak anlamıyorum ki? 25 defa yakalandılar da noldu? Yakalasan hırsızlık bitecek mi? Bitecek mi, soruyorum sana, bitecek mi?

- Ha?

- Operasyon yerine hırsızlara şefkat göstermek lazım. Adam çalıyorsa bir nedeni olmalı. Konuşmalı onlarla. Belki benim oturma odasını onlara versem hırsızlık yapmazlar. Hatta deniz manzaralı ön balkonu da vereyim.

- Bak ben hiç böyle düşünmemiştim abi. Dur o zaman polisleri arıyım da operasyonu iptal etsinler.

- Alo, komiserim. Abi diyo ki, gerek yok diyo.' Ben konuşarak, sevgiyle, ilgiyle olayı çözerim' diyo. Adam haklı bence. Okumuş adam tabii. Bizim gibi diğil ki. Tamam mı komiserim, gerek yok abi şeye, operasyona falan. Kalsın yani. OK? Hatta abi, onların dayısı varya içeride, onu da salıverin bence. Jest olsun, sevinsin garibanlar.

- Abi, sen çok başkasın ya. İki dakikada konuşarak çözdün yani olayı. Israr ederlerse hanımı da ver abi. Tatsızlık çıkmasın yani. Sorun çözülecekse ... Barış gibi var mı abi, neyi paylaşamıyoruzki zaten şu üç günlük dünyada.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder